Thank you my Followers :D

Oh my oh my i think i have been waiting for this day since the day i started my blog which was 27th Decc2011, although i have to admit i wasn’t much regular, otherwise am sure this would have happened way before, but yayyy am soo happy right now 😀

I have 100 followers,that might not seem like a very big number but is really amazing 😀 so  Wohoooo :D, if only my hubby wasnt sleeping like a soundless lil adorable baby next to me, i’d be jumping up n down with excitement hehehhe

Image

I’d like to thank my 100th follower Trainer Trish 😀

Also

I’d like to thank all my followers who liked my blog enough to actually follow me, i hope i never disappoint you and keep posting stuff that will keep ur interest 🙂

Thank you all once again for liking my blog and encouraging me every day to go on with my writing with ur likes on my each post. Such a good feeling 😀
Aaaaah am gonna sleep with a smile tonight, take care all n hope u all have a lovely day.
hugssssssssssss

Advertisements

Super Sweet Blogging Award

Oooo wow dats an awards after such long long time 😀 Thank you Lorain of Dogdaz for this lovely award, even though i havnt been much regular at posting stuff but its reallllly sweet of you to nominate me 🙂 Readers, if u are into animals and pets, you should definitely chk this blog out, i love reading tiny bits n pieces on how the animals at Dogdaz spend their days n have their own moods and expressions for diff things. you will really enjoy it 🙂

Image

The rules for the Super Sweet Blogging Award are simple:

  • Thank the Super Sweet Blogger who nominated you: Thank you soooooooooooooo muchhhhhhhhh Lorain of Dogdaz
  • Answer five super sweet questions. (Below)
  • Include the Super Sweet Blogging award image in your blog post. (Done above)
  • Nominate a baker’s dozen bloggers (that’s 13, for those of you who don’t cook or visit  the pastry shop)Below

  • Notify your nominee on their blogs. (Will do it as soon as i post this)

Super Sweet Answers:

1. Cookies or Cake? I am in for both, cakes that aint too sweet n have a good blend of every thing in them are heavenly for me, and amazing cookies are always welcomes with a good cup of coffee 🙂

2. Chocolate or Vanilla? I am more of a chocolate person, even though thanks to my high insulin levels i am not supposed to have too much sweet but if given an option i will pick chocolate over vanilla any day 😀

3.  What is your favorite sweet treat?  For me it has to be Kitkat or OMG theres nuffin better then a good yummy creamy Dark chocolate Ice cream  i like cookie n cream too,and OMG now i wanna have it Swiss chocolate ice cream from Movenpick *DROOLS*

4.  When do you crave sweet things the most? when i am happy, i wanna celebrate with a sweet taste. or when i am too sad i wanna cheer up with a sweet taste 🙂

5. If you had a sweet nickname, what would it be? For some weird reason for a long long time, i kept my nick name on MIRC and yahoo chat as Sweetsugar lol dunno if this counts but otherwise umm i think choco bean or cookie 😛

Now to name the BAKER’S DOZEN NOMINEES:

I am going to start with a food fight and throw the cupcake at

(1) Tahoma beadworks & Photography
(2) Colline’s Blog
(3) Meyyum Thinks
(4) A window into the woods
(5) Lukes Adventures
(6) Another Girl In The Mall
(7) …..thinks I LOVE
(8) Rumpydog
(9) Cutedogsandhugs
(10) Bongodogblog
(11) Marking Our Territory
(12) Snapshooter
(13) Kerin Burford PHOTOGRAPHY

ooo boy dat was a long long list lol okie so now FOOD FIGHT!!!!!!!!!! Choose your confection and start throwing.  Thanks for the fun n award Lorain 🙂